اگه یه روزی به یه مشکل جدی برخورد کردین
 
یهو نگین که ای
 
خدا این چه مشکل بزرگیه که من دارم . ..
 
بلکه به مشکله بگین :
 
هی رفیق من یه خدای بزرگ دارم

از اقا مجتبی



حرف های ما هنوز ناتمام...

تا نگاه می کنی: وقت رفتن است

باز همان حکایت همیشگی!

پیش از آنکه باخبر شوی

لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود.

آی...

ای دریغ و حسرت همیشگی!

ناگهان چقدر زود دیر می شود!

 
"قیصر امین "

Love mix Painting
چشم من دیر زمانیست که به تو لبخند زده است . آیا ندیده ای ؟ .. چشم تو آنگاه که روبروی من است قلب خویش را با قلب تو مماس می یابم و بی اختیار دلم می خواهد خویش را به تمامی در آغوش تو افکنم ... ساده که بگذریم به لبخندی قناعت می کنم .... دیرگاهیست که منتظر رویای خویش مانده ایم نه که وامانده ایم ... هر روز به تعداد تنهاهای دنیا اضافه تر می شود . خب بالاخره آدم یا باید تنها زندگی کند یا تنها زندگی نکند . نمی دانم این ذهن بی انتها مرا تا کجا خواهد برد ؟ آیا خویش را به سرابی می فریبم ؟ بگذار سهیاه لبخند آتشین تو مرا خواب کند ... من به رویایهای ساده دلخوشم