Incomplete

ناتمام

 

Empty spaces fill me up with holes

فضایی خالی و پوچ، من رو با حفرههایی پر میکنند

Distant faces with no place left to go

چهره‌های سرد و غیر صمیمی، بدون جایی برای رفتن

Without you within me I can’t find no rest

بدون تو هیچ آرامشی را نمی توانم در وجودم پیدا کنم

Where I’m going is anybody’s guess

جای که من می روم در تصور هیچکس نمی گنجد

  

 I’ve tried to go on like I never knew you

سعی می کنم طوری از کنار تو بروم که گوی هیچ گاه ندیدمت

I’m awake but my world is half asleep

من بیدار هستم اما دنیای من نصفه و نیمه خوابیده

I pray for this heart to be unbroken

خدا را شاکرم که این دل دست نخورده باقی مانده است

But without you all I’m going to be is incomplete

اما بدون تو تمام کارهای که میخواهم انجام بدهم ناتمام می ماند

  

Voices tell me I should carry on

صدا ها به من می گویند که باید ادامه بدهم

But I am swimming in an ocean all alone

اما من دارم در اقیانوسی تنهای تنها شنا می کنم

Baby, my baby

عزیزم ، عزیز من

It’s written on your face

این روی پیشانی تو نوشته شده است

You still wonder if we made a big mistake

تو هنوز در تجعب هستی که آیا ما اشتباه بزرگی انجام داده ایم

 

 I’ve tried to go on like I never knew you

سعی می کنم طوری از کنار تو بروم که گوی هیچ گاه ندیدمت

I’m awake but my world is half asleep

من بیدار هستم اما دنیای من نصفه و نیمه خوابیده

I pray for this heart to be unbroken

خدا را شاکرم که این دل دست نخورده باقی مانده است

But without you all I’m going to be is incomplete

اما بدون تو تمام کارهای که میخواهم انجام بدهم ناتمام می ماند

 

 I don’t mean to drag it on, but I can’t seem to let you go

قصد ندارم این را کش بدهم، اما به نظر می رسد نمی توانم اجازه بدهم توبروی

I don’t wanna make you face this world alone

نمی خواهم سبب شوم که تو در این دنیا یکه تنها باشی

I wanna let you go (alone)

می خواهم اجازه بدهم تو بروی (تنها)

  

I’ve tried to go on like I never knew you

سعی می کنم طوری از کنار تو بروم که گوی هیچ گاه ندیدمت

I’m awake but my world is half asleep

من بیدار هستم اما دنیای من نصفه و نیمه خوابیده

I pray for this heart to be unbroken

خدا را شاکرم که این دل دست نخورده باقی مانده است

But without you all I’m going to be is incomplete

اما بدون تو تمام کارهای که میخواهم انجام بدهم ناتمام می ماند

نظرات 2 + ارسال نظر
فرید دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ب.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام
تبریک میگم عالی بود خوشحال میشم به ما هم سر بزنی موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام به خواهر نا.نین خودم
میدونی؟
این نوشتهات منو ناراهت میکنه
آخه منو میترسونی
این جوری نمیشه
باید ................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد